8 luni


8x (8 ori )
de Alexandlu™

11,Da,azi e...
Ce inseamna pentru tine?
Uita-te in pieptul tau, simti,auzi?
De ce bat clopote ? Ca e duminica? Nici vorba!
Sunt 8 ...e mult,putin?
8 vise ...ce devin pustii
8 roze ...ce nu-si pierd mireasma
8 rime blajine... de 8 ori mai multe amintiri cu tine.

8 grade,rece,fara tine...
8 intrebari si toate-s inutile.
8 ceruri si un singur chip in ele
8 emotii parasite de doua albastre stele.

Cine poate sa-mi aduca respiratia inapoi ?
Cine stie un's-ascunde speranta ingropata in prisos?
Cine sa-mi sarute buzele insetate de nevoi ?
Cine sa imi stearga lacrima...
Sunt un nimeni plangacios.

E 11 azi,iar inima-mi priveste in gol.
Sufletul mi-e inundat de 8 picaturi de ploaie,
Durerea mi-o mangaie 8 fire...e parul tau din aur moale.

8 tigari uitate-ntr-un pachet...de 8 ori mai multe umbre ce ma invelesc
8 stele ce ma inconjoara...8 declaratii de odinioara
8 luni in RAIUL nefiresc si de 8 ori mai mult TE IUBESC!


© 2010 Alexandlu™ ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

Rafael a spus…
si pachetul de tigari ce rol are,ai scapat si de ele?:P
bafta tare blog .bv
Rafael a spus…
:( oricum tare blog si cea ce scri ,credeam ca :tineretul: e pe "cale de disparitie ".si iti doresc ca peste 8 zile sa te impaci cu ea.Bafta .Raf.
Rafael a spus…
cu siguranta M.D
Dănuţa a spus…
Ce prieten sensibil si talentat am ! :) Cel mai mult imi place poezia asta! Da 'ncoa obrazu',mah! :*:*
gctinvalentin a spus…
ok,te-am adaugat in Parteneri - Midnight Dream
Dănuţa a spus…
"Mor iubiri, se nasc iubiri,
Cu tot cerul din priviri...
Si cu spaimele din noi,
Cei tristi si goi...Tristi si goi..." :)
G. a spus…
Sunt un nimeni plangacios...

Postări populare de pe acest blog