Dragostea este poezia scrisa cu inima!


   De ce fugi in mintea mea
Si ma mangai cu rime cristaline...
Suav m-ating buzele-ti de catifea...
Si-mi soptesti ca vrei numai la mine?

Vrand duios sa te descopar
Ma ispitesti intr-un tandem,
Ti-admir sclipirea de safir...
C'est toi,amour...Je t'aime!

( Alexandlu™ - Je t'aime!)




Tu,iubire blestemata...
De ce ma minti cu adevaruri atat de dulci?
Ca o mangaiere patrunzi sub pielea mea
Si dai viata unui vis fara speranta...

Tu,iubire inaltatoare...
De ce zambesc cand pui stapanire pe mine?
Imi promiti dragoste cat un desert
Si ca din cer n-or sa mai cada lacrimi cristaline...

Tu,iubire-inmiresmata...
Cum as putea trai fara tine?
Cand imi provoci o sete atat de oarba,
Ce ma alina cu parfum dulce de petale...

Tu iubire...
Esti ca o stralucire de diamant...
Caci cu tine prin vene...totul devine un neant!

(Alexandlu™ - Tu iubire...)


Si daca totul impartim
Si iese-n luciu luna
E ca noi doi sa ne iubim,
Mai mult de totdeauna!

Pe-un drum pavat cu dulci petale,
Noi depasim orice obstacol...
Sarut suav buzele tale,
Imbratisat de un miracol.

Divin de mult eu te iubesc
Si ne-naltam ca intr-un vis
Si tot ceea ce imi doresc,
Etern cu tine-n paradis!

(Alexandlu™ - Si daca...)


Mi-e dor de roua dulce,
Ce buzele-mi topeste,
Ce trupul imi  seduce
Si fiinta imi rapeste!

Mi-e dor de ochii-n care,
Ma pierd plutind pe ape
Cu sarutari nemuritoare
Si cu duioase soapte!


(Alexandlu™ - Mi-e dor...)


© 2009 ALEXANDLU ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

Postări populare de pe acest blog