Suflet Singur

Suflet   Singur
de Alexandlu

De cand te-ai indepartat, in mine s-a schimbat ceva
Durerea mi-ai aprins...iar inima mi-o spala,
Doar roua din ploaia grea.

Sunt un vas scufundat intr-un ocean de lacrimi ,
Zilele imi sunt pustii, nimeni nu stie ...numai eu
Cat de umezi imi sunt ochii si ce apasa pe sufletul meu.

In ecou de bucium,inima-mi te cheama
Dar glasul ei gingas,ranit,usor se stinge,
Lovit de portile de-arama, un plumburiu nor mi-l atinge.

Astept cantecul lirei, mireasma dureroasa
De trandafiri viu colorati si covor de petale,
Chemarea iubirii si- atingerea duioasa,
Sarutul plin de zambet,cu parfum de migdale.


© 2009 Alexandlu™ ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

Alexandlu™ a spus…
Aici imi poti scrie un titlu care crezi tu ca s-ar potrivi poeziei mele!
Anonim a spus…
Imi place muzica ce ma intampina :P
Onutsa :*
beyond me a spus…
ador mirosul de migdale, mi se pare cel mai dulce si senzual parfum, (p.s....cred ca de aia am atatea lotiuni de corp cu miros de migdale)_ :D :D
beyond me a spus…
sunt singurel...bing bang... :D dde dimineata m-am trezit foarte bine dispusa...nush de ce

Postări populare de pe acest blog