Parfum De Roze


Parfum De Roze
de Alexandlu

Sunt ratacit, mahnit si obosit.
Negura,ceata si umbrele-mi sunt hainele
Ce nu-mi dau voie sa te strig :
E intuneric...aprinde-mi visele!

Umbrele se sting, neantul capata culoare...
Precum o perla, un chip angelic imi zambeste,
M-atinge bland,pieptul nu ma mai doare,
Iar un suav parfum de roze buzele imi rapeste.

Cine esti, regina a florilor ?
Mireasma ta ma-mbata atat de dulce,
Incat sa zbor din imperiul negru al norilor,
Catre orizontul paradisiac al rozelor.

Mangaie-ma,inveleste-ma in petale!
Intr-un dureros sarut ma-mbratiseaza,
Sa simt ca renasc in palmele tale,
Hranindu-ma cu a ta dragoste ce etern ma vegheaza!

© 2009 Alexandlu™ ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

beyond me a spus…
"""Mangaie-ma,inveleste-ma in petale!Intr-un dureros sarut ma-mbratiseaza,Sa simt ca renasc in palmele tale,Hranindu-ma cu a ta dragoste ce etern ma vegheaza!'""" e superba...mi-a dat lacrimile...sincer

Postări populare de pe acest blog