Minunata Faptura

Minunata Faptura
de Alexandlu

Din vina ta respiratia usor mi se taie
Si-o dulce mireasma ma mangaie din zori si pana-n noapte.
Involuntar,inima-mi bate mai tare,
Iar buzele-ti apetisante ma-nvelesc in fine soapte.

Din ce decor feeric apartii
Si ce putere ai asupra mea
Caci mi-ai aprins mii de emotii
Si-ai presarat doar roze-n calea mea.

Din ce basm ai aparut,
Sa-mi furi mie gandurile
Si cu chipul tau tacut,
Sa-mi parfumezi visele?

O privire firava ca o petala,
Nicicand nu i-as putea rezista.
Un zambet atat de bland pictat de zei,incat...
Toata magia se-asterne-n ochii tai.
Sa te ador, sa te alint, sa te visez...
Atat de mult vreau sa te-mbratisez!!!

© 2009 ALEXANDLU ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

Anonim a spus…
: blush : Imbratiseaza-ma!
>>>>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<<<
<3
P de K a spus…
Superb!!! Multumesc.
beyond me a spus…
cat e de frumoasa...plina de sentimentalisme... esti un geniu al poeziilor romantice...se vede ca esti indragostit....

Postări populare de pe acest blog