Poezie fara nume

Poezie fara nume
de Ljubinka

Mi-e somn, răstorn cazinoul, semaforul, cinematograful
Răstorn lumea toată,
Nu are de ce să îmi pese.
Te caut, îmi e somn,
Rastorn supoziţii, percepţii, baruri, noţiuni, sparg pahare
Ies din lucruri, din fumuri, îmi e somn
Infernal îmi e somn
De tine...
Si o să te aştept sub un titlu absolut aiurea
In acelaşi pulover al meu cu orgolii
Cu franjuri până la genunchi
Flori de mac pe câmpii,
Din care să mă dezbrace abil
Intâi şi întâi,
O pereche de ochi memorabili
Cu etichetă...ai tai!


Poate ati auzit si voi ca in ziua de azi,ca si blogger şansa de a câştiga bani din articolele scrise pe blog.Va recomand bani pe post. E simplu, nu trebuie decât să vă înregistraţi şi să urmaţi instrucţiunile de pe site.

Comentarii

Unknown a spus…
Frumoasa poezie Binka!
Bravo "Tushi"!!!!!!!!
beyond me a spus…
e superba poezia....BRAVOOOOO
Autumn a spus…
Foarte frumoasa poezia...
Brunhild a spus…
Oameni buni! Sunteti seriosi? Chiar v-au placut randurile de mai sus???
Ce vreau sa spun? Atat: nu e un text cu care m-as lauda, care ar merita lauri, dar... e al meu! Vad ca i-ati pus majuscule, semne de punctuatie... Va jucati, dar nu cred ca merita incurajate asemenea jocuri. Mizez pe corectitudinea autorului acestui blog, care mi-a lasat un comentariu aici:
http://www.poezie.ro/index.php/poetry/164131/jurnal_cu_mine_r%C4%83sturn%C3%A2nd_lumea
Numai bine!

Postări populare de pe acest blog