Monolog numit iubire

Aceasta poezie am scris-o cu ceva timp in urma, pe cand presimteam ca relatia in care am sadit atat de multe sentimente avea sa se ofileasca. Nu e cine stie ce capodopera,poate chiar mediocra din punct de vedere poetic...

Monolog numit iubire
de Alexandlu

Dulce-i trandafirul rosu,dar cu ai sai spini
Respiratia imi sfasie anevoios.
C-un suflet spintecat,de-abia suspin
Iar ultima-mi speranta se zbate fara de prisos.

Si plange sufletul,sfasiat de tristete
Si visele profunde,se risipesc ca un nisip in zare
Caci iubirea-i deseori cu doua fete,
Spre surprinderea mea,toate-s trecatoare...

O lacrima pe-obraz usor se prelinge
Blajinele-amintiri dispar intr-un abis
Fara de vina inima-mi se stinge
Caci ai surpat in piept si ultimul meu vis.

Sunt doar un om,un suflet iubitor
Doar timpul imi arata o raza,poate sa m-ajute
Tu ma respingi,nu pot sa accept usor,
Subit...sper ca fiinta-mi sa te uite.


© 2010 ALEXANDLU ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

Butterfly a spus…
frumoasa poezie, felicitari!
Esti interesat de schimb de link?
Butterfly a spus…
http://jurnalul-mariei.blogspot.com/
nu em pretentii la detalii
Anonim a spus…
sincer ti-am mai zis si azi pe hi5 ca e uimitor ce faci tu fiind baiat. Foarte rar intalnesti asemenea barbati sa vorbeasca de dragoste . Sti tu cum sunt totii in ziua de azi, au un singur scop si atat dar din cate observ eu si sper din tot sufletul sa nu ma insel tu esti o exceptie. Parerea mea este sa nu te schimbi niciodata si sa ramai asa cum esti ca e super bine. pwp si ai grija te tine
B a spus…
Anonim sa stii ca totusi mai sunt "aproape destui" baieti asa cum vrei tu... cred...
Alexandlu™ a spus…
n-am prea inteles ce ai vrut sa zici "B" . Detaliaza !
Anonim a spus…
daca ar fi fost sa te "analize"de ep dupa facultate nu as fi crezut ca esti in stare sa scrii asa cea.
Alexandlu™ a spus…
"Anonim" te rog semneaza-te si explica-mi comentariul ca sincer n-am inteles nimic :D
Amandema a spus…
FRUMOASA POEZIE

Postări populare de pe acest blog