(n)A fost odata ...




Aceasta poezie o asez pe piedestalul creatiilor mele.

(n)A fost odata...
de Alexandlu™

A fost...
O voce in surdina,sau un glas de inger ?
Urma sa te-ntalnesc,simteam inima lovind in piept ca o nebuna
Imi apareai in tocul usii de parca atunci ai fi ajuns din cer
Aveai parul despletit , un auriu de semiluna.

Paseam incremenit spre visul insetat,
Cu o roza sangeranda ce-mi placea sa te surprind.
Priveai,emotii si ecou de ganduri...
Bratele-mi se inclestau in jurul trupului,
Un tremur de buze se infiripa intr-un sarut
Iar mana de pe sanul tau nu puteam sa desprind.

Marturisesc acum,cand a trecut...
Da,te minteam...spuneam ca mi-a fost dor de tine
De fapt eu renasteam cand admiram zambetul marii din ochii tai.

Prezent...
Tremur ca un amarat,
Sunt carne pentru fantezie
Lacrima-i de caramida,
Durerea mi-e de azi sotie.

Mi-a ramas singuratatea,
Sunt slabit,pierdut intr-o rumoare
Poate ca tu,sau poate eu,poate ca nimeni n-a gresit.
Ce stiu e ca am devenit "bogat",
Am nimic , o viata fara de culoare.

Iubeam,Iubesc,Iubi-te-voi,
Mi-e dor,visez la nesfarsit,
Sa iti lovesc cu un sarut vioi
Trupul tau...drumul spre infinit!

A da... aceasta e melodia ce ma imbratiseaza zi de zi, ma duce cu gandul la tine,la noi ... melodia care m-a inspirat...



© 2010 Alexandlu™ ALL RIGHTS RESERVED

Postări populare de pe acest blog