Sufletul & Ratiunea

Secat de lacrimi,SUFLETUL accepta sa imparta pentru cateva clipe,acelasi cer impreuna cu RATIUNEA

In spiritul, amintirea si asteptarea acelei Ea.

Suflet : nu stiu...mi-e atat de dor de fiecare bucatica din ea. mi-e dor de buzele mele pe umerii ei goi,mi-e dor sa-mi fuga degetele in parul ei,mi-e dor sa inot in apele ochilor ei si ea sa ma intrebe "ce e? " .. "nimic,doar taci si vasleste cu mine!"

Ratiune : " doar taci si vasleste cu mine"? poate " taci si vasleste prin mine" pentru ca are sa fie parte din sufletul tau. si daca sufletul tau , atunci cand o vede se topeste, atunci lumina ta, este fluviul ei

Suflet: barbatul si femeia,doua fluvii din oceane diferite se unesc in estuarul iubirii

Ratiune: si care este "estuarul acesta"? muzica? zambetul? atingerea? noaptea?

Suflet: priveste estuarul ca pe o gradina,muzica,zambetul,atingerea,noaptea...etc,ca pe niste roze de culori diferite,dar cu aceeasi dulce mireasma

Ratiune: perfect raspuns. acum urmeaza intrebarea mea: esti suflet sau ratiune?

Suflet: sunt intru totul suflet,ratiunea insasi s-a contopit cu sufletul!

Ratiune: da. dar dintre cele doua, ce esti? pur

Suflet: pur suflet,seman mamei...

Suflet: n-am stiut niciodata sa ma joc cu sentimentele,desi poate au fost situatii cand mi-as fi dorit sa pot

Ratiune: prea bine. atunci, permite-mi sa fiu eu ratiunea

Ratiune: asadar, sufletule, ce se intampla cu fluviul tau acum?

Suflet: apele sale sunt tulbure (sau tulburi) ,pana si vantul s-a ratacit,nu isi mai gaseste soaptele albastre,in fluviul meu picura roua unui cer sugrumat durere,de o negura nebanuita

Suflet: sugrumat de durere*

Ratiune : si delicatetea valurilor?

Suflet: ce delicatete, acum am numai fiori,cand ma lovesc apele e ca si cum lacrimi m-ar sageta!

Ratiune : delicatetea din privire. Daca imi vorbesti de durere, te intreb de lumina ochilor

Suflet: privirea,lumina lor,ohhh,as vrea sa fiu orb tot restul vietii,numai azurul lor cald sa il pot admira!

Ratiune : orb? nu iti nega lumina. macar prin lumina asta iti revine imaginea ei in privire. daca negi lumina , te dezici de Ea. fara atingeri? fara saruturi? fara zambete? oricum ,.....acum, suflet al meu nu ai decat amintirea.... false sau nu, reci sau nu...toate au fost candva pentru tine. si in amintirea ta, u continui sa le vezi asa

Suflet: fara ea nu-mi mai miroase a floare,iar daca tu spui ca e doar o amintire,iata ca undeva intr-un coltisor ea este vie,e glasul mangaietor al sperantei

Ratiune : daca iti sunt ratiunea, inseama ca incerc sa imi fac sufletul sa primeasca cat mai putina durere. asadar....unde sunt zilele ploioase cand o tineai in brate? unde sunt copiii pe care ii sarutati impreuna? atatea chipuri......stii tu oare cate persoane te invidiau? acum....invidiaza-le tu zambetul.... si sufletul. insa...ciudat pentru natura umana este mereu acolo speranta.

Suflet: sa nu crezi ca regret ceva,nu am uitat nimic,nu cred in acel burete magic din basme care sterge tot. Cum sa uit primul sarut,prima poza facut a impreuna pe podul indragostitilor,sau cand stateam pe banca si ne-am ales un copac la nostru...cum sa uit impacarea de la 5 dimineata,o imbratisare din care m-am simtit prizonierul fericit dintr-un cristal invelit in sentimente!

Ratiune : si ... lumina lunii in "seara aceea"?

Suflet: cand se confunda cu parul ei,cand imi zambea atat de pueril , sorbind parca parfumul trandafirului aparut ca prin magie...ahh,ce mult adoram sa o surprind!

Ratiune : Vreau sa descriu cu unghii rosii pe zapada palmei tale momentele saruturilor sub ploaie.

Ratiune : Imaginea camerei .O noapte cu furtuna. Intunericul….numai lumina trupului tau coborata in tacerea irisilor peste pleoapele ei.... Cum e sufletule? iti amintesti?

Suflet : DA! picteaza nebunia mea,a noastra,cum muscam cu delicatete din buza ei de jos..ohh si cand ne apropiam nasucurile unul de celalalt si spuneam ca ne iubim ca eschimosii...

Suflet: vai,ai spus de iris...nu pot sa cred

Suflet: asa ii place ei sa fie alintata...Iris

Ratiune : da sufletule pentru ca vorbesc de iubirea ta acum

Ratiune : haide aminteste-ti

Suflet: nu mai pot!

Ratiune : atunci pot sa imi iau libertatea sa zic eu?

Suflet: off

Suflet: trebuie sa iau niste aer

Ratiune: sunt ratiune. oricum zic totul taiat...

Suflet: spune..

Ratiune : Si ati inceput sa dansati. Patul va era Dumnezeu, si saruturile suflul..... ingropati in dorinta.si-a culcat privirea in fata ta si te-a lasat sa o privesti

Ratiune : Ti-a citit privirea si ti-a daruit trupul ei sa iti fie panza, iar amintirile ce va legau iti serveau ca sevalet. Ati pictat nori si campinii, oameni indragostiti ce se innecau in saruturi.

Ratiune : Ti-a simtit palmele cum se prindeau de mijlocul ei, ti-a simtit bratele cum o strangeau tare, tot mai puternic apropiindu-o de trupul tau.

Suflet : off,imi vine sa o sun, sa o pacalesc cumva sa se intalneasca cu mine si atunci sa ii fur caldura bratelor si sa ma infrupt cu patima din mierea ce-mi apartine,mierea buzelor ei

Ratiune : Raspunsul tau? Mainile ude se urcau incet pe umerii ei. o deranjai. Ii deranjai dansul. s-a supus.ai ridicat-o, iar trupul i s-a legat etern de al tau.

Suflet: offff

Ratiune : plangeati amadoi….Plangeati gandindu-va ca asemenea fericire nu veti mai avea decat atunci cand veti reveni aici… Bratele tale puternice ii ofereau coroana , in timp ce ochii ei te priveau. Ii sopteai interupt “ te iubesc” , dar parca nu lua in considerare.

Ratiune: Era a ta, si sub lumina bolnava a becului din camera , s-a decis in fata universului ca va fi a ta..Degetele pictau in atingeri spatele, ochii se jucau pe coapse, pupilele hipnotizau sanii, parul mangaia obrajii. Respiratie tardiva, sacadata inghitea aerul iar buzele cerseau mai mult. Tot mai mult! Erai al ei. Acolo , atunci, numai pentru ea

Ratiune : iarta-ma sufletule.....m-a furat "amintirea"

Ratiune: Erati……frumosi impreuna! Ea, cu trupul ei,….cu dorinta ei de a atrage. Tu, condus de sufletul meu, numai din dorinta de a fi iubit. Lupta pierduta exact de la inceput!

Suflet: vreau sa-mi promita cineva ca nu e totul pierdut!

Ratiune : e pierduta numai lupta uitarii

Ratiune : nu cea a iubirii

Suflet: pentru iubire pot pierde o lupta dar nu si razboiul!

Ratiune : exact suflet al meu


Multumesc din SUFLET...RATIUNII!


© 2010 Alexandlu™ ALL RIGHTS RESERVED

Comentarii

Anonim a spus…
super tare...:( am revenit pentru o clipa in trecut:( frumos:*
Alexandlu™ a spus…
Iti multumesc mult de tot! Va rog insa...iesiti din "Anonimat" :P
Pro atitudine a spus…
Interesant dialog. Te determina la reflectii...
Anonim a spus…
salut uite te am adaugat si eu astept un semn de la tine daca da intrii aici ms mult si bafta www.hainenoi.wordpress.com

Postări populare de pe acest blog