Dragostea in 2 tablouri




Dragostea in 2 tablouri

de Alexandlu™

Dor,am si uitat cum este sa iubesc,
Dor sa-ti cant,sa te alint,tu sa dai inimii culoare
Rapesc vise si saruturi pentru suflet sa-l hranesc...
Dragostea-i un film strain
doar ca n-are subtitrare.

Ploua si picurii joaca pe umeri, haotic .
Ochii innabusiti in lacrimi sorb si-acum o reverie,
Parfumul tau contempla catre mine ca-ntrun joc erotic
...nu meriti! si totusi vreau...ce nebunie!

Oh ceva se intampla...
Esti nou! Nu ne-am mai intalnit!
Ce sentiment mi-atinge buzele?
Cine esti? Ce vrei? M-aprinzi anticipat ca o bricheta,
"Si sanii tai calzi imi incalzesc tamplele".
Te astept din nou in camasa alba din care intai si intai
"Sa ma dezbrace o pereche de ochi memorabili,cu eticheta!"

Sunt ca o prada in gandurile tale bune
Si chipul tau ochii-l picteaza cu roua pe tavan
Pleoapele se bat cu intunericul,nu imi pasa!
Mai vreau sa te admir,sa te sarut,mi-e somn de tine!


Comentarii

Alex Speed a spus…
Interesanta... imi place ;)

Postări populare de pe acest blog