Autodenunt


AUTODENUNT!



Subsemnatul Sandale Marin, om al muncii si angajat al AJOFMMH, având functia actuala de somer, declar pe propria-mi raspundere si pe crucea parintelui Emanoil, care cruce asa cum zic normele europene ar mai trebui dezinfectata cu spirt, dupa ce-au pupat-o atâtea babe si femei vaduve - care, se stie ca, din disperare, pe tot ce pun mâna baga în gura - ca eu sunt "mangafaua". Eu l-am votat pe Basescu, si pe Boc, pentru ca le colcaiau ideeile în cap ca microbii pe crucea parintelui, mai sus pomenit. Pentru fustele deasupra de genunchi si posetele (pe care nu pot sa le pronunt numele, pe motiv de limba rusa studiata în scoala) doamnei Elena, care e blonda vopsita de la Plescoi, ca cârnatii cu E-uri, care ei zic ca-s facuti la tara, nu la fabrica, cum îs fabricati. Ca om cu frica de Dumnezeu si de bratul lung al legii penale eu ma demasc. Îmi scot masca de om cinstit de pe fata de fost gestionar la stat si recunosc cele de mai sus. Cu toate facultatile mele mintale si cu asa sa-mi ajute Dumnezeu, cum spune parintele când ne spovedeste. La care eu nu ma mai spovedesc ca popa Emanoil este informator al noii securitati. Ca tot ce m-am spovedit s-a aflat la cooperativa, la privat, unde spovedania mea a fost cumparata pe o juma de votca si un suc tutifruti. Ca parintele bea votca cu suc si le spune la cei care platesc bautura cum eu m-am îndragostit de o vitica Florica pe care o cheama ca pe soacra mea. Ba povesteste si cum eu în stare avansata de ebrietate m-am urcat fara scara si chiloti pe soacra si ne-a gasit Ana, nevasta mea cu acte de cununie, si cum ne-a strigat speriata ca le-am încurcat: Marine, nu îs io, îi mama! Ca de atunci în satul meu natal unde m-am nascut toti striga dupa mine Marine nu îs io îi mama! Da' io, cu toate glumele care se fac la adresa mea si cu spirit civic cu care mergi la vot, am votat. Ca nu conteaza ca omu este chior daca vrea sa faca bine. Nici daca îi pitic si coseste la televizor si îi face masa pijamale din batista si-l bate cu cureaua de la ceas. E si el om si advocat si chiar daca nu o fost marinar ca la Cluj nu o fost mare neagra si nu o putut sa vinda flota de vapoare si alte corabii românesti, pare un om cu ochelari cult, de la citit carti. Io l-am votat si-mi pare rau ca d-aia ma demasc si recunosc. Ca m-am spovedit si mi-am facut cruce cu limba în ceru' gurii ca sa nu stie parintele numai Domnul la care în pamânt ne ducem toti ca e tânar ori batrân. Ma autodemasc ca sa nu suport consecintele de inflatie si de alte lucruri rele care pot sa mi se întâmple cum mi-a spus si domnu institutor care preda la sapte copii ca avem scola cu clasele I-IV la noi în sat si care mi-a corectat denuntul prin care ma autodemasc ca mangafaua. De mangafaua am auzit tot de la dânsul ca e om citit si Caragiale a zis asa. Ca ma înscrie în PSD si Iliescu nu o sa-mi zica mai animalule pentru vitica ca le zice numai la acei care sunt dusmanii partidului si nu crede ce zice popa despre mine cu vitica Florica. Ca el cugeta liber si nu-i crede pe popii de la tara. Nemaiavând ce sa mai declar, declar ca aceasta este declaratia mea în care ma autodemasc ca l-am votat pe Basescu presedinte si Boc pe motiv ca Elena are genunchii rotunji ca la Plescoi. Aceasta este declaratia mea pe care o sustin si o semnez. Asa sa ma bata Dumnezeu!



Precizez ca randurile de mai sus nu-mi apartin,nu obtin niciun profit de pe urma lor.

Comentarii

laur1985 a spus…
Salut!

As fi interesat sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Articolele vor arata ca primele doua de pe www.blogreflex.ro (cele legate de Pariuri-x). Articolele vor fi facute de mine si vor contine patru linkuri (trei intr-un articol, unul in al doilea articol). Daca esti interesat/a astept un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com cu adresa blogului si un pret pentru care esti de acord sa le postezi.

O zi buna!

Postări populare de pe acest blog