Dor si doare


“Si daca dupa tot ce ti-am spus, n-ai inteles nimic - De fapt trebuia sa simti,

nu sa-ntelegi - Daca dupa tot ce-am facut, nu-nsemn nimic pentru tine,
Mi-au secat toate cuvintele si nu mai stiu nimic, decat ca:

Mi-e dor si doare, Dor si doare ...”



Dor… si doare

Of ce noapte blandă, ce frig cuminte, ce contrast!

E dimineata si nu esti, dar in surdina,

Ma-mbie si ma mangaie o voce fina,

Patruns de gemetele celui mai duios orgasm.


Secunda ce-o auzi e sufletul ce mi-l ingană

Tacerea ta, sfarsitul de silaba tremurandă.


Un minut cu tine e ca o zi fierbinte

Iar umbra ta cutremura silaba ce urmează

Marturisesc, glasul mi-e palid, n-am cuvinte,

Faţă de ochii ce cu patos ma veghează.


Mi-e greata de dorul ce va sa fie

Fara buzele-ti, lumea mi-e vida.

Dor de sanii ce-ncalzesc tamplele mie,

Invelit in trupusoru-ti de clepsidra.


Tu, muza a mea, vreau sa-ti soptesc :

Asemeni marii ce-si iubeste tărmul,

Atat de dureros de dulce TE IUBESC!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog